Linkek a témában:
Bravogroup - Call és Contact center megoldások
Call és contact center megoldások: egy vállalat megítélése többek között azon is múlik, hogy mennyire egyszerűen és hatékonyan képesek az ügyfelek kommunikálni vele. Hagyományosan a cégek a kapcsolatfelvételre recepciót üzemeltetik.
Napjaink nagyvállalatánál a legtöbb esetben contact centerekre, vagy call centerekre van szükség ezen feladatok ellátására.
Virtual Call Center
A Virtual Call Center 3.0 egy teljes körű és izgalmas call center megoldás. A vállalat és ügyfelek között végbemenő telefonos kommunikáció teljes lefedésére és kiszolgálására lett tervezve. Segítségével professzionális módon végezhető a telefonos értékesí
Meghatározás
Az ügyfélkapcsolat-kezelés (Customer relationship management, rövidítve: CRM) fogalma egy cég partnerei, ügyfelei felé irányuló folyamatainak leírására vonatkozik. A CRM szoftver célja, hogy ezeket a folyamatokat támogassa, illetve hogy jelenlegi és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tároljon. Az oldal a CRM témában az interneten fellelhető oldalak linkjeit gyűjti össze.