Linkek a témában:
Az ügyfélkapcsolat-kezelés leggyakoribb hibái
Ügyfélként Ön is elvárja a cégtől, mellyel kapcsolatba kerül, hogy értékesítői odafigyeljenek Önre és mindent megtegyenek azért, hogy zökkenőmentes lehessen a kettejük közti együttműködés. Szolgáltatóként Önnek is hasonló figyelmet kell szentelnie érdeklődőinek, vevőinek hogy biztosak lehessenek benne, jól döntöttek, mikor Önt választották. Kerülje el az ügyfélkapcsolat-kezelés leggyakoribb hibáit
Sikeres CRM, cégvezető 6 jellemvonása
Ügyfélkapcsolat kezelés - CRM (Customer Relationship Management) - sokkal több mint egy szoftver. A CRM egy cég ügyfelei felé irányuló összes tevékenysége. Egy CRM szoftver beszerzése azonban csak az első lépés, viszont a befektetett munka többszörösen is megéri. Ismerje meg a sikeres CRM és cégvezető 6 jellemvonását tanulmányunkból.
Meghatározás
Az ügyfélkapcsolat-kezelés (Customer relationship management, rövidítve: CRM) fogalma egy cég partnerei, ügyfelei felé irányuló folyamatainak leírására vonatkozik. A CRM szoftver célja, hogy ezeket a folyamatokat támogassa, illetve hogy jelenlegi és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tároljon. Az oldal a CRM témában az interneten fellelhető oldalak linkjeit gyűjti össze.