CAS! Genesis World
ACT! CRM
SAP
Oracle
Sugar CRM
Egyéb/független
Linkek a témában:
Attention CRM Consulting Kft. (Budapest VII.) - Oracle, MS CRM, Salesforce.com
Az Attention CRM Consulting helyi és regionális vállalatoknak segít új ügyfeleket akvirálni, és a meglévő ügyfeleikkel való együttműködés hasznát növelni. Gyakorlatias üzleti és informatikai tanácsadást végzünk a marketing, az értékesítési és az ügyfélszolgálati (CRM) folyamatokra. Mindezt piacvezető CRM szoftverek (Microsoft, Oracle, Salesforce.com) beállításával, cégen belüli meghonosításával.
Honlapkészítés, Weboldal készítés - Make IT Online
Prémium honlapkészítés, weboldal készítés, weblap készítés
Interim Management Resourcing (Budapest, I)
interim menedzserek közvetítése
Pipedrive CRM hazai támogatás
Magyarországi hivatalos Pipedrive CRM tanácsadó partnerként növelik az ügyfelek hatékonyságát az ügyfélszerzés területén. Elit partneri minősítéssel, valamint 12 év sales és 6 év projektmenedzseri tapasztalattal rendelkeznek.
S&D BC hatékony üzleti tanácsadás
S&D BC üzleti tanácsadás. A hasznos üzleti partner. Hatékony, gyakorlati, eredményes. CRM ERP rendszerek bevezetése, projektvezetése, tanácsadása. Vállalkozásfejlesztés, üzletfejlesztés, üzletviteli tanácsadás. Vállalkozások, cégek üzleti hatékonyságának , ereredményességének növelése.
Soulware Zrt. - SugarCRM (Budapest III.)
Cégünk fő profilja a CRM bevezetés, tanácsadás, fejlesztés melyhez a SugarCRM-et használjuk. A CRM bevezetés minden esetben az ügyfél folyamatainak átvilágításával kezdődő folyamat, mely a technológiai bevezetés alapjait adja. Igény szerint külső komponensekkel, egyedi fejlesztéssekkel bővítjük a SugarCRM-et.
Minden bevezetett rendszerünket oktatjuk, legalább 1 évig felelősséggel támogatjuk.
Vállalatirányítási rendszerek
Vállalatirányítási rendszerek egyedi fejlesztése, moduláris felépítéssel - kis- és közepes cégek részére - Winner.hu
Meghatározás
Az ügyfélkapcsolat-kezelés (Customer relationship management, rövidítve: CRM) fogalma egy cég partnerei, ügyfelei felé irányuló folyamatainak leírására vonatkozik. A CRM szoftver célja, hogy ezeket a folyamatokat támogassa, illetve hogy jelenlegi és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tároljon. Az oldal a CRM témában az interneten fellelhető oldalak linkjeit gyűjti össze.