CAS! Genesis World
ACT! CRM
SAP
Oracle
Sugar CRM
Egyéb/független
Linkek a témában:
Honlapkészítés, Weboldal készítés - Make IT Online
Prémium honlapkészítés, weboldal készítés, weblap készítés
Attention CRM Consulting Kft. (Budapest VII.) - Oracle, MS CRM, Salesforce.com
Az Attention CRM Consulting helyi és regionális vállalatoknak segít új ügyfeleket akvirálni, és a meglévő ügyfeleikkel való együttműködés hasznát növelni. Gyakorlatias üzleti és informatikai tanácsadást végzünk a marketing, az értékesítési és az ügyfélszolgálati (CRM) folyamatokra. Mindezt piacvezető CRM szoftverek (Microsoft, Oracle, Salesforce.com) beállításával, cégen belüli meghonosításával.
Vállalatirányítási rendszerek
Vállalatirányítási rendszerek egyedi fejlesztése, moduláris felépítéssel - kis- és közepes cégek részére - Winner.hu
Interim Management Resourcing (Budapest, I)
interim menedzserek közvetítése
Soulware Zrt. - SugarCRM (Budapest III.)
Cégünk fő profilja a CRM bevezetés, tanácsadás, fejlesztés melyhez a SugarCRM-et használjuk. A CRM bevezetés minden esetben az ügyfél folyamatainak átvilágításával kezdődő folyamat, mely a technológiai bevezetés alapjait adja. Igény szerint külső komponensekkel, egyedi fejlesztéssekkel bővítjük a SugarCRM-et.
Minden bevezetett rendszerünket oktatjuk, legalább 1 évig felelősséggel támogatjuk.
S&D BC hatékony üzleti tanácsadás
S&D BC üzleti tanácsadás. A hasznos üzleti partner. Hatékony, gyakorlati, eredményes. CRM ERP rendszerek bevezetése, projektvezetése, tanácsadása. Vállalkozásfejlesztés, üzletfejlesztés, üzletviteli tanácsadás. Vállalkozások, cégek üzleti hatékonyságának , ereredményességének növelése.
Pipedrive CRM hazai támogatás
Magyarországi hivatalos Pipedrive CRM tanácsadó partnerként növelik az ügyfelek hatékonyságát az ügyfélszerzés területén. Elit partneri minősítéssel, valamint 12 év sales és 6 év projektmenedzseri tapasztalattal rendelkeznek.
Golden CRM & Communication
Független CRM tanácsadás, CRM szoftver kiválasztás, Ügyfél oldali CRM rendszer bevezetésének előkészítése, pályáztatása, Ügyfél oldali projektvezetés
Meghatározás
Az ügyfélkapcsolat-kezelés (Customer relationship management, rövidítve: CRM) fogalma egy cég partnerei, ügyfelei felé irányuló folyamatainak leírására vonatkozik. A CRM szoftver célja, hogy ezeket a folyamatokat támogassa, illetve hogy jelenlegi és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tároljon. Az oldal a CRM témában az interneten fellelhető oldalak linkjeit gyűjti össze.